Co jest kluczowe przy pozycjonowaniu?

Co jest kluczowe przy pozycjonowaniu?

Cały dzisiejszy Internet kręci się, tak naprawdę wokół pozycjonowania. Codzienne wpisywanie haseł w wyszukiwarkę, stało się dla wielu ludzi, nie tylko rytuałem, ale i normalną i częstą czynnością. Wyszukujemy dużo i wyszukujemy często. Zazwyczaj, gdy tylko przyjdzie nam do głowy coś, co chcemy sprawdzić, to co robimy? Tak, wpisujemy daną frazę w wyszukiwarkę. Najczęściej jest to stary, sprawdzony Google. Wystarczy wpisać hasło, kliknąć wyszukaj i już w wynikach mamy to czego potrzebowaliśmy. Proste, intuicyjne i przyjemne. Dzisiaj już nikt nie sprawdza książek i encyklopedii w poszukiwaniu konkretnych haseł. Wystarczy wpisać hasło w Google, a wyszukiwarka przeniesie nas w mgnieniu oka do linków z wikipedi, oraz innych naukowych stron. To samo tyczy się restauracji, sklepów internetowych, księgarni, warsztatów samochodowych. Zaradni przedsiębiorcy w porę to dostrzegli i podjęli kroki, dzięki którym łatwiej ich znaleźć w Internecie. Pozycjonowanie jest dzisiaj tak ważne, że są specjalne firmy, które oferują swoje usługi w pięciu naszej strony w górę w wynikach wyszukiwania Google. Dlaczego jest to tak ważne? Ponieważ im wyżej jesteśmy w wynikach wyszukiwarki, tym częściej będzie odwiedzana nasza strona. A jak wiadomo każdy z nas chce zarabiać coraz więcej, zamiast coraz mniej. Wszystko idzie w przód i algorytmy Google, tak naprawdę, ciągle się zmieniają, ale jest parę rzeczy, które pozostają niezmienne, jeśli chodzi o pozycjonowanie stron.

Najważniejsze zasady pozycjonowania.

Google średnio 500-600 razy w ciągu roku zmienia swoje algorytmy. To oznacza, że w tej nowej i świeżej branży jaką jest SEO, nie ma stałych i ustanowionych zasad. Są.
To co sprawia że nasza strona będzie pozycjonowana wyżej to między innymi:

– Certyfikat SSL – w dobie ciągłego zagrożenia ze strony ataków cyberprzestępców, wszyscy powinniśmy zwracać uwagę, komu, jakie dane podajemy. Google też przywiązuje do tego wielką uwagę, dlatego strony z certyfikatem SSL, są wyżej pozycjonowane przez wyszukiwarkę od Google. Cóż to takiego ten certyfikat? To ta, tak zwana,,zielona kłódeczka’’, która oznacza, że nasze dane są szyfrowane. Dzięki temu dane, które pozostawimy, na przykład, w formularzu zgłoszeniowym, nie dostaną się w niepowołane ręce i nie zaszkodzą naszemu bezpieczeństwu w sieci.

– Responsywność strony – Internet coraz częściej używany jest na smartfonach, dlatego tak ważne, aby nasza strona była responsywna, czyli wyświetlała się jednolicie, zarówno na ekranach smartfonów i tabletów, jak i na ekranie komputera. Ma to znaczący wpływ na pozycjonowanie.

– Struktura serwisu – kiedy mamy swoją stronę internetową, bardzo ważnym jest, żeby jej struktura była logiczna i spójna. Wpływa to bardzo mocno na pozycjonowanie naszej strony, ponieważ taka strona jest po prostu znacznie częściej odwiedzana, a i sam algorytm odczytuje ją jako wartościową, bo jest logiczna i spójna i internauta się w niej odnajdzie.

Szukajcie, a znajdziecie.

To tylko niektóre z porad, które przyczynią się w znacznym stopniu do dobrego i wysokiego pozycjonowania naszej strony, dlatego warto wgłębić się w temat!