Co może zaszkodzić pozycjonowaniu naszej strony?

Co może zaszkodzić pozycjonowaniu naszej strony?
Pozycjonowanie jest dzisiaj kluczem do sukcesu w Internecie. Każdy pragnie, żeby jego strona/sklep internetowy, były jak najwyżej w wynikach wyszukiwarek. Wiele osób stawia na sprawdzone i zaufane firmy, które profesjonalnie zajmują się pozycjonowaniem stron. Wiadomo, że jeśli skorzystamy z ich usług, to z pewnością odniesiemy spore korzyści. Jednakże takie rozwiązanie kosztuje nie mało. Musimy posiadać odpowiednio dużą sumę pieniędzy, żeby zainwestować w takie rozwiązanie, dlatego decydują się na nie jedynie Ci, których na to stać. Zważywszy na to, że działania firm od pozycjonowania, nie są nastawione na szybki i błyskawiczny wzrost. W SEO nie jest to możliwe, ponieważ wysokie wyniki osiąga się jedynie długotrwałą i wytrwałą pracą. Ci których nie stać, na takie rozwiązanie, starają się, na własną rękę wzmacniać wizerunek ich strony i samemu wpływać na pozycjonowanie w wyszukiwarkach. W Internecie można znaleźć dziesiątki porad, jak skutecznie i za darmo zwiększyć pozycjonowanie naszej witryny. Niektóre metody faktycznie działają i to działają dobrze, inne zaś, są powielanymi mitami, które nie robią już teraz zupełnie nic. Do tych pierwszych można zaliczyć responsywność strony, ponieważ coraz większa liczba ruchu internetowego dzieje się na urządzeniach mobilnych, jak smartfony czy tablety. Dobrze na pozycjonowanie działa też certyfikat SSL, który zabezpiecza nasze dane, przed wyciekiem w niepowołane ręce. Samo Google potwierdziło, że SSL jest brane pod uwagę przy pozycjonowaniu, bo bezpieczeństwo jest dla Google kluczowe.
Zły wybór potrafi przekreślić wiele wcześniejszych starań, dlatego wybieraj mądrze.
Przykładem kombinowania i próbą przechytrzenia algorytmów Google, jest tak zwany,,Duplicat content’’. Co to takiego? Nic innego jak kopiowanie i powielanie treści tekstowych na swoje strony internetowe. Takie działania mszczą się na internetowych cwaniakach bardzo szybko, ponieważ takie działanie, jest ewidentnym brakiem rozeznania w tym, jak działa algorytm Google. Kiedy Google widzi przykład takiego duplicat contentu, to pozycjonuje stronę, ale w dół. Ci którzy chcą oszczędzić na czasie i pieniądzach na pracy copywriterskiej, wychodzą na tym, jak przysłowiowy Zabłocki na mydle. Nie warto jest kombinować i oszukiwać w branży SEO, bo prędzej czy później się to na nas zemści, ze zdwojoną siłą. Karma wraca także w Internecie.
Uczciwość popłaca.
Dlatego też powolne, ale systematyczne i uczciwe pozycjonowanie strony, zapewni nam stały wzrost naszej pozycji w wyszukiwarkach i nie sprawi, że będziemy z nerwów rwali włosy z głowy. Algorytmy Google są już tak zaawansowane, że od razu wyłapują wszelkie próby oszustw i kombinowania, a tym którzy to robią, serwują porządny wirtualny kopniak. Dlatego jeśli chcesz się wybić, to postaw na uczciwość i ciężką pracę, ponieważ to zawsze popłaca. Nie tylko w wirtualnym świecie. Warto o tym pamiętać, kiedy najdzie ochota, na leciutkie oszustwo, które pomoże nam w pozycjonowaniu. Kłamstwo zawsze ma krótkie nogi. To wirtualne tak samo!