Na jakie reklamy w Internecie, warto się zdecydować?

Na jakie reklamy w Internecie, warto się zdecydować?

To, że reklama jest siłą napędową handlu, ludzkość wie, nie od dziś. Sama reklama ma bardzo bogatą historię i skoro jest z nami od niepamiętnych czasów, wiadomym było, że przeniesie się ona również do Internetu. W sieci zalewa nas cała masa reklam. O jednych wiemy, a niektóre są w sferze naszej niewiedzy. Warto jednak rozeznać się w temacie i wiedzieć jakieś reklamy użyć, żeby zyskać. A wiadomo, że im lepsze reklamy, tym lepsze są wyniki. Lepsze wyniki, to większe pieniądze i niestety i tutaj wszystko sprowadza się do nich właśnie.
Przedstawię dzisiaj internetowe reklamy jawne, czyli takie, które potencjalny odbiorca będzie wstanie zdefiniować jako reklamę. Prosty w swojej formie przekaz, który ma zachęcić odbiorcę, do zainteresowania się produktem/sklepem/blogiem/stroną.

Kolejno odlicz!

Pierwszą i najczęściej spotykaną reklamą jawną będą AdWords, zwane także Google Ads. Jest to płatna kampania reklamowa, która umieszcza naszą witrynę jako pierwszą w wynikach wyszukiwania, dzięki temu zyskujemy klientów i tak bardzo pożądany ruch na naszej stronie. Co ciekawe, jest to bardzo elastyczna forma reklamy, bo sami możemy ustalać budżet na konkretne miesiące kampanii reklamowej. Dzięki temu to my kontrolujemy ile wydać w danym miesiącu na reklamę. Jest gorszy miesiąc? Zmniejszamy budżet, nie martwiąc się o debet.
Drugą bardzo częstą formą jawne reklamy w Internecie są artykuły sponsorowane. Co to takiego? Już sama nazwa mówi nam wiele. Artykuły są napisane w taki sposób, by przyciągnąć uwagę do oferty, którą prezentujemy. Najlepiej sprawdzają się, kiedy wrzucanych jest kilka różnych artykułów na jeden serwis internetowy. Dzięki temu mamy pewność, że ktoś na pewno przeczyta taki artykuł, jak nie pierwszy, to drugi. Zapewni nam to zwiększony ruch na naszej stronie, a co za tym idzie, większe pieniądze.
Trzecim rodzajem reklam internetowych jest umieszczanie reklam wideo na YouTube. Jeśli posiadasz materiał wideo, które można by wykorzystać w reklamie, to będzie to strzał w dziesiątkę. Dlaczego? Ponieważ w dzisiejszych czasach coraz więcej osób, szczególnie młodych, przesiaduje przed YouTube znacznie więcej czasu, niż przed telewizorem. A oznacza to, że taka reklama na Youtube, ma większy zasięg, niż reklama telewizyjna. Zachwycające, prawda? Pozwoli to dotrzeć do najmłodszej grupy internautów, którzy są bardzo podatni na reklamy i mogą zapewnić spore dochody.
Następną formą jawnej reklamy, jest stary, dobry mailing. Na czym on polega? Jest to po prostu rozsyłanie maili, do wcześniej kupionej, bądź też zebranej listy odbiorców. Formą takiego mailingu może być newsletter, czyli informowania naszych klientów na bieżąco o najnowszych promocjach, czy okazjach. Warto tutaj nadmienić, że najważniejsze jest aby wiadomości nie bombardowały użytkowników, ponieważ zamiast zachęcić ich do odwiedzenia naszej strony, sprawimy, że będą oni sfrustrowani natłokiem zbędnej korespondencji.

Do wyboru, do koloru!

To tylko parę przykładów form reklam jawnych w Internecie. Warto zainteresować się tym tematem i sprawdzić na własnej skórze, która forma reklamy będzie w naszym wypadku najbardziej skuteczna.