Najlepsza pozycja w wyszukiwarce Google

0 Comments

Jedną z najbardziej znanych stron w Internecie, jest Google. To największa potęga wśród wyszukiwarek internetowych i chociaż można wymienić kilka innych wyszukiwarek, to Google przewyższa pod kątem popularności wszystkie inne propozycje tego typu. Nie ma w tym nic dziwnego, Google jest dobrze zorganizowane i zapewnia tak wiele narzędzi pomocniczych do promowania swojej strony w Internecie, że użytkownicy Internetu mogą z niej czerpać jedynie korzyści. Google zapewnia korzyści nie tylko reklamodawcom, ale także wszystkim użytkownikom Internetu, którzy po prostu szukają czegoś w Internecie. Za pomocą Google, można znaleźć praktycznie wszystko, od sklepów internetowych i konkretnych pozycji począwszy, przez blogi, konkretne osoby, porady, usługi itp. Google to prawdziwa potęga, która ma wiele do zaoferowania.

Reklama w Google za darmo

Sposobem na pojawienie się w Google a dokładnie na którejś pozycji wyszukiwania, jest pozycjonowanie strony www. To jeden z niewielu sposobów na bezpłatną reklamę, jednak pozycjonowanie nie jest takie proste, jak by się to mogło wydawać. Samo pozycjonowanie, które prowadzi do określonego celu, tutaj głównie do zajęcia jednej z pierwszych pozycji na liście wyszukiwania, trwa dosyć długi czas. Ale jeśli jest się cierpliwym i systematycznym w swoich działaniach, nieustannie pracuje się nad prawidłową optymalizacją strony internetowej pod kątem algorytmów i zasad Google, to można już po kilku miesiącach cieszyć się upragnioną wysoką pozycją w Google. Pozycjonowaniem można się zająć samemu, można to też zlecić profesjonalnej firmie. Jeśli taka firma oferuje jednak natychmiastowe korzyści i bardzo szybkie zajęcie pierwszej pozycji na liście wyszukiwania, to nie jest to uczciwa oferta i lepiej omijać ją z daleka. Wiele nieuczciwych firm, różnymi sposobami próbuje obejść wymogi Google. Jednak takie działania mogą przynieść więcej szkody niż korzyści, najgorszą opcją będzie zablokowanie strony internetowej przez Google. Taką blokadę bardzo trudno jest później zdjąć. Dlatego od takich firm lepiej jest się trzymać z daleka i poszukać firmy uczciwej, rzetelnej, która oferuje powolne ale skuteczne pozycjonowanie strony w Google. Firma taka powinna się cieszyć jak najlepszą renomą i poważaniem w branży.

Pozycjonowanie nic nie kosztuje, jeśli robi się to własnymi siłami. Jeśli ma się jakiekolwiek pojęcie o działaniach SEO, o zasadach Google, jej algorytmach a na dodatek korzysta się z różnych pomocniczych narzędzi jakie Google oferuje, wówczas można zaoszczędzić na takiej reklamie strony internetowej.

Narzędzia pomocnicze Google

Jest kilka przydatnych narzędzi, oferowanych przez Google, o których warto wspomnieć. Najważniejszym z nich jest Google Analytisc. To profesjonalne narzędzie, które służy do analizowania działań na stronie internetowej a także analizowanie działań związanych z reklamą internetową. To bezpłatne narzędzie, które może być bardzo pomocne. Google Analytisc analizuje różne kwestie. Zasadą korzystania z tego narzędzia, jest posiadanie konta w Google. Usługa ta jest całkowicie darmowa, ale pod warunkiem, że reklamowana strona, nie ma więcej odsłon w miesiącu niż 5 milionów. Narzędzie to służy do generowaniu raportów o ilości odsłon na stronie, odsłon reklamy w Google, o ruchach na stronie i innych działaniach związanych z reklamą. Raporty na stronie mogą być generowane w kilku formatach na przykład w PDF, TSV, czy XLSX, co jest wygodne i praktyczne. Ponadto narzędzie to jest zintegrowane z aplikacjami e-commerce. Google Analytisc jest dostępne w wielu krajach i zostało przetłumaczone na kilkadziesiąt języków, które są najczęściej używane na świecie. Dzięki temu dostęp do tego narzędzia ma cały świat, co jest bardzo wygodne.

Kolejnym pomocniczym narzędziem w pozycjonowaniu strony w wyszukiwarce internetowej, jest Google Trends. To skuteczne narzędzie służące do wyszukiwania na stronie najciekawszych fraz kluczowych. Poza tym dzięki temu narzędziu, można też sprawdzić jakie frazy w Internecie cieszą się największą popularnością, która z nich są najczęściej wyszukiwane w wyszukiwarce Google. Na pewno warto też zwrócić uwagę na Google Serach Console, narzędzie to jest podstawowym narzędziem dla działań SEO, które od wielu lat cieszy się popularnością. Narzędzie to głównie sprawdza indeksację strony, wychwytuje błędy na stronie, weryfikuje linki przychodzące na stronę. Narzędzie to sprawdza także, które frazy kluczowe generują ruch na stronie, które z nich cieszą się największą klikalnością.

Płatna reklama Google

Poza bezpłatnymi sposobami zareklamowania się w Google, można też wyróżnić płatną reklamę, która jest znana pod nazwą Google AdWords albo w skrócie Google Ads. Ta propozycja cieszy się ogromnym zainteresowaniem, gdyż oferuje bardzo wysokie pozycje w wyszukiwarce internetowej. Opłaca się abonament na reklamę albo na cały miesiąc z góry albo płaci się za ilość kliknięć w link do strony. Reklama AdWords wyświetla się na pierwszej stronie wyszukiwarki internetowej, zaraz na pierwszych pozycjach, na środku strony albo z jej boku, w zależności od rodzaju reklamy. To bardzo skuteczna forma reklamy, przy której nie trzeba się męczyć ani czekać na wyniki. Reklama ta od razu rzuca się w oczy a jest oczywiście oparta o frazy kluczowe, tak jak normalne pozycjonowanie. Tu jedynie nie trzeba tak długo czekać, jak w przypadku skutecznego pozycjonowania, bo płaci się za to by znaleźć się jak najwyżej na liście wyszukiwania. Jest to jedna z najbardziej opłacalnych reklam internetowych, nad którą warto pomyśleć, jeśli chce się szybko zareklamować swoją stronę i czerpać z niej duże korzyści.

Każda strona internetowa, chce być jak najwyżej w wyszukiwarce Google. Nie ma w tym nic dziwnego. Taka promocja strony dla każdego będzie korzystna, a to jest najważniejsze.