Poprawne używanie słów kluczowych, prostą drogą do sukcesu!

Poprawne używanie słów kluczowych, prostą drogą do sukcesu!

Cała dzisiejsza branża SEO opera się na słowach kluczowych. Są one dla wyszukiwarek, jak tory dla pociągu – niezbędne. To właśnie dzięki odpowiedniemu użyciu słów kluczowych, znacznie wpływamy na to, jak nasza strona jest pozycjonowana przez Google. Zastanawiasz się, czy poprawnie ich używasz? Zaraz dowiesz się o nich znacznie więcej, niż tylko jak właściwie je stosować.

Słowo potrafi zdziałać wiele.

Słowa są w naszym języku tym, dzięki czemu możemy mówić. Każdy przedmiot, czynność, rzecz, ma swoje słowo. Tak samo jest, jeśli chodzi o wyszukiwarki internetowe. Dobrze użyte słowo potrafi wiele zdziałać, czyli potrafi sprawić, że nasza strona będzie pozycjonowana o wiele lepiej i dzięki temu korzystniej dla nas. W końcu, przecież każdy chce być jak najwyżej w wynikach wyszukiwarek, prawda?

Słowo przeciwko słowu.

Czym są słowa kluczowe? Zwane są także frazami kluczowymi, oraz hasłami kluczowymi. Są niezbędne w takich kampaniach jak AdWords i bez nich, ciężko sobie wyobrazić skuteczną kampanię reklamową. Słowami kluczowymi określamy frazy, które w najbardziej wierny sposób określają zawartość danej strony internetowej. Muszą także pokrywać się z pytaniami, które wpisują w wyszukiwarki, internauci.
Wyodrębniamy klika rodzajów słów kluczowych. Brandowe, jak sama nazwa wskazuje, definiują daną markę lub nazwę firmy, dlatego raczej nie stosuje się do słów branżowych osobnych kampanii reklamowych.
Ogólne słowa kluczowe, to te, które określają konkretnie dany przedmiot lub usługę. Są to powszechnie stosowane słowa jak na przykład,,ubranka dziecięce’’ lub,,koszule męskie’’.
Long-tail, czyli słowa kluczowe, z tak zwanym długim ogonem. Przykład? ,,Skórzane zimowe kurtki męskie’’ lub,,długie sznurowane kozaki damskie’’.
Odpowiednie stosowanie słów kluczowych, jest arcyważne przy pozycjonowaniu stron, ponieważ to właśnie między innymi, po tych frazach, wyszukiwarki sortują wyniki wyszukiwań. Dlatego też warto zdawać sobie sprawę, że nie wszystkie słowa kluczowa, są równie skuteczne. Jak skutecznie dobrać słowa kluczowe, do potrzeb naszej strony?
Jest na to kilka metod. Jeśli zajmujemy się konkretną branżą, warto jest doprecyzować do słów kluczowych miasta w którym działamy, czyli na przykład,,strojenie fortepianów warszawa’’ lub,,naprawa samochodów radom’’. Dzięki temu, internauci łatwiej trafią na naszą stronę internetową. Drugą metodą, równie skuteczną jak pierwsza, jest badanie jakie słowa sugestie podpowiada nam sam Google. Kiedy wpisujemy w Google daną frazę, zawsze poniżej wyświetlają nam się propozycje dalszych rozwinięć naszej frazy, na przykład wpisując słowo,,szachy’’ Google podpowiada nam od razu,,szachy gra, szachy zasady, szachy drewniane, szachy dla dzieci’’. Warto jest sprawdzać, jakie słowa podpowiada nam sama wyszukiwarka i robić z tego użytek.
Na rynku dostępnych jest także wiele specjalistycznych narzędzi, programów, które analizują strukturę naszej strony i podpowiadają jakich słowa kluczowe, będą dla naszej witryny najlepsze. Dlatego jeśli zależy nam, na dobrym pozycjonowaniu naszej strony, to należy używać jak największej ilości, dobrze dobranych słów kluczowych.