Przydatne i wygodne funkcje SEMSTORM

Widoczność strony w wyszukiwarce internetowej Google, jest celem każdej strony internetowej. Jeśli strona nie będzie widoczna, nie będzie generowała żadnego ruchu, przez to też będzie mało atrakcyjna dla odbiorców. Dlatego niezwykle ważne są wszelkie działania SEO, które wpływają na budowanie pozycji w Google, czym są one skuteczniejsze, tym lepsze wyniki zapewniają. Nie ma się więc czemu dziwić, że tak wiele firm posiadających swoje strony internetowe, korzysta z usług zawodowych specjalistów w dziedzinie SEO, którzy znają różne techniki i stosują różne narzędzia, do budowania pozycji w Internecie. Niektóre jednak z tych narzędzi są całkowicie darmowe, dlatego każdy właściciel strony internetowej, może z nich skorzystać, jeśli tylko chce zyskać dobrze prosperującą stronę.

Pozycjonowanie strony w wyszukiwarce Google

Jednym z najistotniejszych dla odbiorców miejsc w Internecie, jest wyszukiwarka Google. Jest to pierwsze miejsce do którego kierują się użytkownicy, którzy poszukują jakiegoś produktu, usługi, osoby czy informacji na dany temat. Jednak strony wyszukiwania się bardzo długie i jest ich bardzo dużo i to na każdą możliwą frazę, a zwłaszcza na te najbardziej popularne frazy. Dlatego pozycjonowanie strony internetowej, odgrywa ogromnie ważną rolę w całym marketingu internetowym. Bez dobrego pozycjonowania, żadna strona nie zyska na popularności. Pozycjonowanie to dosyć żmudny i czasochłonny proces, jednak jego efekty, każdego zadowolą. Im wyżej strona znajdzie się w wyszukiwarce internetowej na liście wyszukiwania pod konkretną frazą, tym większą będzie miała oglądalność a to jest dla każdej strony korzystne. Pozycjonowanie można zlecić jakiejś firmie, można się tym także zająć samemu. Pojęcie pozycjonowania to szereg różnych działań SEO, które wpływają na sukces zdobycia jak najwyższej pozycji na liście wyszukiwania Google. Nie ma szans na dobre pozycjonowanie, bez optymalizacji strony. To od tego jak ona się prezentuje, jak działa, jaką treść oferuje, zależy jej pozycja w Google. Na te kwestie zwracają uwagę zarówno roboty internetowe, których zadaniem jest zakwalifikować stronę do danej kategorii i branży a także odbiorcy, od których zależy sukces każdej strony internetowej.

SEMSTORM – co to jest i dla kogo?

Semstorm to system internetowy, który służy do analizowania różnych kwestii związanych z działaniem strony i jej reklamą. Semstorm ma szereg przydatnych funkcji, które znacznie ułatwią optymalizację strony i dostosowanie jej do aktualnych standardów SEO Marketingu i do algorytmów Google. Jedną z funkcji jest panel informacyjny, który jest odpowiedzialny za określenie widoczności strony w wyszukiwarkach internetowych. Zapewnia on dokładny podgląd na historię widoczności strony a więc pokazuje jak pozycja przesuwała się na liście wyszukiwania. Dzięki tak szczegółowej historii, można szybko wychwycić wszystkie błędy, które mają wpływ na słabą widoczność strony. Bardzo cenną funkcją jest także analiza słów kluczowych z potencjałem. Są to słowa kluczowe, które nie znajdują się na pierwszej stronie wyszukiwania ale na następnych, ale jak sama nazwa wskazuje mają swój potencjał. Takie frazy także mogą być stronie bardzo potrzebne, system ten szybko je wskaże, dzięki czemu będzie można z nich zrobić użytek. Ciekawą opcją Semstorm jest także analiza konkurencji. W marketingu internetowym analiza ta odgrywa bardzo ważną rolę. Analiza konkurencji pozwala dostrzec działania firm w tej samej branży i działających na tych samych frazach kluczowych, ich strategie marketingowej, pozwala też wytypować sposoby reklamowania się inne niż u konkurencji, co zwiększa szansę na sukces. Analiza konkurencji obejmuje ich działania na naturalne wyniki wyszukiwania, jak i na płatne kampanie AdWords.

Frazy kluczowe – baza słów Semstorm

Jedną z najważniejszych funkcji Semstorm jest przede wszystkim baza słów. To ogromna baza, dzięki której można wyszukać najciekawsze frazy kluczowe związane z daną branżą, działalnością, regionem itp. Słownik Semstorm ma około 400 mln słów, dlatego naprawdę jest tu z czego wybierać. Aby skorzystać z takiej pomocy przy tworzeniu słów kluczowych, wystarczy wpisać hasło do którego chce się dopasować frazy kluczowe i dać ‚szukaj’. Już w kilka sekund wyświetlą się różnorodne propozycje fraz kluczowych a na dodatek przy każdej z tych propozycji pokaże się informacja procentowa, jak wiele osób tą frazę poszukiwało w ostatnim miesiącu. Pokaże się także wykres, oparty o Google Trendy, dzięki któremu będziemy mogli się przekonać jak bardzo dana fraza jest modna w ostatnim czasie. Baza słów nieustannie jest rozwijana i rozbudowywana, jest wzbogacana o nowe ciekawe funkcje, które są bardzo pomocne przy poszukiwaniu nowych klientów, tworzeniu kampanii reklamowych, budowaniu świadomości marki w Internecie.

Warto również zwrócić uwagę na raport technologii w Semstorm, jego zadaniem jest wyznaczenie wszystkich stron w Internecie, które korzystają z Google AdSense, a także z Google Analytisc. Sekcja ta umożliwia także wyodrębnienie w Internecie wszystkich blogów oraz sklepów internetowych, co może być bardzo pomocne przy prowadzeniu kampanii reklamowej a także tworzeniu raportów i wykresów. System Semstorm jest bardzo precyzyjny i dokładny, nieustannie dostarcza raportów na określone zachowania odbiorców w Internecie. Dzięki temu można bez problemu skutecznie wypozycjonować swoją stronę w Internecie i to bez żadnego wysiłku i bez ponoszenia kosztów. Pozycjonowanie jest najskuteczniejszą formą przekazu treści w Internecie, bez tej możliwości strony nie były by widoczne w Internecie. Jest to więc bardzo ważne, by skupić się na pozycjonowaniu, dobrze zoptymalizować stronę i nieustannie ją monitorować pod kątem jej zgodności z zasadami SEO i algorytmami Google, bo jest to potrzebne do osiągnięcia sukcesu.