Remarketing, czyli skuteczny sposó na reklamę w Internecie!

Remarketing, czyli skuteczny sposób na reklamę w Internecie!

Na pewno wiele razy zetknąłeś/zetknęłaś się z nieodzownym wrażeniem, że pewna reklama, dosłownie śledzi nas w Internecie. To dziwne uczucie przywodzi trochę na myśl, stalkera, który zauroczony naszą osobą, stara się obserwować nas w każdym momencie, kiedy tylko jest to możliwe. Na takiej samej zasadzie działają kampanie remarketingowe, w których dane reklamy,,chodzą’’ za nami po Internecie. Działa to w ten sposób, że jeśli odwiedziliśmy daną stronę internetową raz, to Google będzie wstanie zidentyfikować, kto na nią wchodził i rozpocząć kampanię remarketingową. Jest to jedna z form kampani AdWords, czyli jest to płatna forma kampanii reklamowej, ale pozwala ona zyskać naprawdę wysokie efekty.

Mam na Ciebie oko.

Na czym, tak naprawdę polega remarketing? Lista remarketingowa umożliwia podczas prowadzenia kampanii, sprawdzenie, kto odwiedzał naszą stronę internetową. I tutaj zaczyna się prawdziwa kampania. Kiedy z niej korzystamy, to warto utworzyć dwie, zamiast jednej listy. Pierwsza niech dotyczy osób, które kiedykolwiek odwiedzały naszą stronę internetową lub sklep internetowy. Druga lista niechaj będzie listą osób, które dokonały u nas transakcji. Pozwoli to na bardzo dokładne ustalenie poszczególnych działań w kampanii. Dzięki temu przekaz reklamowy będzie trafiał w punkt, a sama kampania, będzie znacznie bardziej skuteczna oraz tańsza.
Jeśli mamy sklep internetowy i spostrzegliśmy, że klient odwiedził naszą witrynę, ale nic nie kupił, nie warto z niego rezygnować. Ile razy my sami, wchodziliśmy na konkretne sklepy internetowe, żeby się tylko rozejrzeć, a później wracaliśmy tam i dokonywaliśmy zakupu? A może i my padliśmy wtedy ofiarą, skrzętnie zaplanowanej kampanii remarketingowej i nawet nie mieliśmy o tym pojęcia, bo reklamę dostrzegliśmy tylko kątem oka? Cóż, nie da się wykluczyć i takiej opcji. Dlatego właśnie kampania remarketingowa, jest tak prosperująca.
Pozwala dotrzeć do osób, które są niezdecydowane. A często właśnie owo niezdecydowanie, przemienia się w transakcję.

Zakupy Online, coraz bardziej popularne.

Wszystkie badania wskazują na to, że z roku na rok, coraz więcej kupujemy w Internecie. Internetowe zakupy przestały być już czymś, czego boją się internauci, a atrakcyjne ceny w wielu sklepach internetowych, kuszą nieustannie do zakupów. Jest to niewątpliwie, także zasługa ułatwionej i przyjaznej dla użytkowników, bankowości internetowej. Przelewy Online przestały straszyć i być czymś czego należy się bać. Różne rodzaje płatności internetowych, takich jak PayPal, Blink, DotPay, ułatwiają tylko korzystanie z przelewów i sprawiają, że zakupu Online stały się czystą przyjemnością, bo zamiast włóczyć się po centrach handlowych, mamy wybór spośród setek różnych produktów, dostępnych od ręki, dzięki jednemu kliknięciu. Dlatego właśnie warto postawić na tą formę kampanii AdWords, jaką jest remarketing. Najprawdopodobniej przyniesie nam ona spory zysk, a przecież o to, tak naprawdę w tym wszystkim chodzi, prawda? O zysk z naszej ciężkiej pracy.